Yaşlı diyorlar Posbıyıkla yatıp onunla kalkıyorlar..

20 Kasım 2018 Salı 15:36

Yaşlı diyorlar Posbıyıkla yatıp onunla kalkıyorlar..

Birde yaşlı olmasa.. Bazılarının “gazetesi” yok! Bazılarının “internet sitesi” yok! Ama kendilerini “gazeteci” olarak adlandırıyorlar! Kim bunlar?

 Her akşam Posbıyık’la yatağa giriyorlar, sabah mutlu kalkıyorlar! Adama yaşlı diyorlar, çok tat almışlar ki ağızlarından “Posbıyık” ismini düşürmüyorlar!

Ballandıra ballandıra “Sosyal Medya”da yazıp duruyorlar! Halil Posbıyık “Algı” operasyonu yapıyormuş! Yok efendim Posbıyık AK Parti’yle temastaymış, yok efendim Posbıyık İyi Parti’yle temastaymış, yok efendim Posbıyık MHP ile temastaymış! Bir cenaze töreninde İyi Parti Zonguldak İl Başkanı Yavuz Erkmen’le Neriman Posbıyık dostane bir sohbet gerçekleştiriyorlar, “Posbıyık İyi partide” diyorlar, bir anma programında Halil Posbıyık’la MHP İlçe Başkanı Rahman Demirtürk’ü konuşurken görüntülüyorlar, “Posbıyık MHP’de” diyorlar! Algı dedikleri operasyonu kendileri yapıyorlar! Halil Posbıyık lehine… Posbıyık’ın kendilerine “Teşekkür” etmesi lazım… Çünkü Halil Posbıyık ismi geçmişte Ereğli yaşayanları üzerinde öyle etkiler yaratmış ki tüm partiler yaklaşan seçimlerde “Posbıyık” ismiyle yarışa girmek istiyor! Kısaca tüm partiler “Halkın gücü” nü yanında hissetmek istiyor! Bizim ulemalarda Halil Posbıyık ismini tüm partilerle “özdeşleştirerek” Posbıyık’ın popülaritesini arttırıyorlar!

Halil Posbıyık seçim takvimi açıklanır açıklanmaz CHP’den aday adaylığını açıklamış bir isim. Sessizce sürecin sonuçlanmasını bekliyor! İşyerine gelen ziyaretçilerini ağırlıyor, halkın arasında geziyor,,, Reklamsız, sade bir vatandaş olarak… Ama birilerine göre suçlu! Algı Operasyonu yapıyor! Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal yaklaşan belediye seçimleri için “Özel Gastecilerine” anket yaptırır, Posbıyık ismi çıkar, açıklayamazlar! AK Parti aday adaylarından bir kişi anket yaptırır “Özel gastecilere” Posbıyık ismi önde çıkar, açıklayamazlar, sümen altı ederler! Ak Parti Genel Merkezi anket yaptırır “Posbıyık” ismi en önde çıkar, bazı kişiler Posbıyık’ı Ak Parti’nin adayı gibi lanse eder, arkasından hep birlikte “Posbıyık” algı yaratıyor derler! CHP Zonguldak Milletvekili Ünal Demirtaş Ereğli’de işleri lehine çevirebilmek için “STK”lara sorar, Posbıyık ismi çıkar, Anket yaptıracağım der, Posbıyık ismi çıkar, İlçe Teşkilatına soracağım der, tarafsız kalır, İl Teşkilatına soracağım der, Merkez İlçe Teşkilatına soracağım der Posbıyık ismi çıkar! Demirtaş 2015’te CHP Genel Merkezi’nin “kontenjan” adayı olarak 143 bin oyla devraldığı oyları 2018’de 117bin oy oranına geriletmiş,

CHP 2. Milletvekilini Zonguldak’tan “zorbela” Ankara’ya gönderebilmiş, hala benim dediğim olsun ister Ereğli’de, Posbıyık “algı” yaratıyor derler! Ak Parti Zonguldak Milletvekilleri “Posbıyık” isminin önde olmasından rahatsızlık duyarlar,Ünal Demirtaş bu isimlerden daha fazla rahatsızlık duyar ! Gerçek CHP’li mantığıyla! CHP’yi Ereğli’de “Tamamen” bitirmek, yok etmek için! Kimsenin Ereğli gerçeğini görmesini istemiyorlar, Ereğli halkını “Ahmak” yerine koymak istiyorlar! Belediye seçimlerinde CHP aday adayı Buket Müftüoğlu “ben gerçek CHP’liyim der, ben özbeöz Ereğli’li bir ailenin evladıyım”der, “Algı” operasyonunun en büyüğünü yapar kimse görmez! Sen Ereğli’lisinde, CHP’lisinde diğer adaylar nereli, nerenin çocuğu? Diye sormazlar! CHP Aday adayı Erol Çivici seçim meydanlarına tüm aday adaylarından önce çıkmış bir isim. Her konuşmasında “Ereğli’de CHP’nin belediye başkan adayı benim” diyor algı operasyonunun en büyüğünü yapıyor, kimse duymuyor! Neden! Madem CHP’nin Ereğli Belediye Başkan adayı sizsiniz, neden partide diğer 4 isim aday adayı oldular? Bu diğer adayları aptal, enayi yerine koymak değil de nedir? Adama “siz bu başkan adaylığı sözünü parayla mı aldınız” demezler mi? Kim size nasıl bir söz verdi ki Ankara’da işi bitirdiniz! Eğer bu işler sizin dediğiniz gibi Ankara’dan yönetiliyorsa,

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu seçimler için adaylarda istenilecek tüm kriterleri unutarak sizin adınıza tarafsa susalım hep birlikte! Yok Kılıçdaroğlu’nun adını kullanarak alttan bazı yöneticiler size Ereğli adına “söz” vermişse iş bitiriyorlarsa vah CHP’nin tüm Türkiye’de haline! Yanlış yönlendirmelerden dolayı seçimlerde CHP Türkiye’de %22 oy oranında kalırken CHP’li bir kişi Muharrem İnce %32 oy oranına erişebiliyor! Gerçek CHP’liyim diyenler seçim kazanmıyor, arkasına “Halkın Gücü”nü alanlar, oy kullanan insanlara değer verenler, hizmet verenler seçimleri kazanıyor! Ereğli’de 3-5 kişi çıkmış ağızlarında ballandıra ballandıra “Posbıyık” ismini zikretmeden uykuya dalamıyorlar! Rüyalarını süslüyor Posbıyık ismi! Rüyalarında Posbıyık ismi öyle bir “Algı” yaratmış ki partilerin adayları belirleninceye kadar uyanamayacaklar! Sürekli ağızlarında geveleyecekler! Ancak: Ne yaparlarsa yapsınlar! Gerçek algı “Halkın Gücü” olacak. Seçimleri sizin “menfaat” sevdanız değil “Halk Gücü” kazanacak! Bekleyelim, görelim! Sessizce, sükûnetle! Hangi parti olursa olsun! Dalkavuklara değil “Halk Gücü” ne inananlar, Halkın “ALGI” sını arkasında hissedenler Ereğli’de seçim kazanacak!

Etiketler:

Șafak Erel. Algı

Yorumlar
  • emekli
    30 Kasım 2018 Cuma 01:28

    CHP li isimli yorum yapan semih özkök kendisi yapmış gibi sırıtıyor.

  • Vatandaş
    21 Kasım 2018 Çarşamba 14:07

    Gündemde sadece Halil POSBIYIK var gördüğünüz gibi. Sızlayıp durmayın.Ereğli belediye başkanı HALIL POSBIYIK KKKKKKKK.

  • Melek
    20 Kasım 2018 Salı 23:32

    Her görüşe saygım var ama yeni isimler gelmeli çıkmali Mustafa Kemal bektaş bunlardan biri, artık aynı isimlerden bıktı bu Eregli.gençlik ve heyecan çalışacak dürüst kisilere destek olunmali

  • Ereğlili
    20 Kasım 2018 Salı 20:00

    Şafak Erel bey Sayın Halil Posbıyık Başkan'dan korkuyorlar Ereğli'yi ereğli yapan Posbıyıktır Ereğli'nin ismini duyuran sayın Posbıyıktır E haklılar sayın Posbıyık rüyalarına giriyor korkudan uyuyamıyorlar

  • CHP li
    20 Kasım 2018 Salı 18:56

    Semih Özkök ismini hiç dikkate almamazlık etmeniz bizim gözümüzde onun çok daha güçlü olduğunu anlatıyor. Teşekkür ediyoruz. Çünkü o hiçbir aday adayını karalamıyor.Çünkü o gönüllerin halkın adayı. Genel merkez aday göstermese bile

Ereğli Belediyespor’da Zafer Şahin dönemi kapandı!

8 Kasım 2018 Perşembe 12:11

Ereğli Belediyespor’da Zafer Şahin dönemi kapandı!

Yazık oldu!

ÇIĞIRTKANLAR SEVİNDİ!

Ereğli Belediyespor lige geçen sezonda kötü bir başlangıç yapmıştı! Zafer hoca göreve geldiği süreçte takımın liderle arasında 11 puan fark vardı! Takım bu puan farkını kapattı, liderliğe yükseldi geçen sezon! Ve maalesef yönetici hataları ile Kırşehirspor’un ardından 2.likle bitirdi ligi.

Bugün Ereğli Belediyespor’un liderle 4 puanlık bir farkı var. Grupta kopup giden bir takım yok bugüne kadar! Ereğli Belediyespor şampiyonluk parolasıyla başladığı sezona oldukça yüksek bütçeli bir takım oluşturdu! Zafer hocanın istekleri doğrultusunda! Ligde 7 maç sonunda alınan 3 beraberlik ve 1 mağlubiyet sonunda da Zafer hoca yönetime istifa dilekçesini sundu.

Zafer hoca profesyonelliğin gereğini yaptı! İstifa edebilmek bir görevden onurdur! Ereğli’nin duayen futbol hocaları göreve gelir, yıllarca başarısız olur, görevden alınıncaya kadar da direnirlerdi geçmişte! Onursuzca! Yüzsüzce! Gelen bilgilere göre de yönetim kurulu bu istifayı kabul etti. Anında! Bekliyorlarmış demek ki!

Günlerdir sosyal medya’da Zafer Hoca istifa etsin diyerek yaygara yapan “gıygıdacılar” grubu kazandı!

Aynı grup geçtiğimiz sezon bu dönemlerde yöneticiler istifa etsin diye bağırıyorlardı! Bu sene yöneticilere laf yok! Besleniyorlar ya Ereğli Belediyesi yöneticileri tarafından, sesleri çıkmaz! Geçen sezon yaklaşamıyorlardı kulübe! Yöneticiler tüm görevlerini yapmışlar. Hocanın her dediğini yapmışlar, tüm ödemeleri, taahhütleri yerine getirmişler.

Ereğli Belediyespor basın sözcüsü Yusuf Zobar’ın açıklamalarını sosyal medya’da kısa bir sürede olsa izledim. “Futbolculara tüm ödemeler yapıld ı” diyor Zobar konuşmasında. Ekonomik sıkıntı yok demek istiyor! Sevgili Zobar, sen futbolculara alacakları olan büyük miktarda ödemelerin yapıldığını biliyorsun! Peki sen Ereğli Belediyespor’da tüm futbolcularla birlikte tüm hoca ve hizmetlilerin alacaklarının zamanında ödenip ödenmediğini biliyor musun! Bu yaptığınıza gıygıdacılık denir! Sen şimdi Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın Yardımcısı Deniz Koca’ nın odasına gidip şu kişilerin parası neden ödenmiyor diye sorabilir misin? Futbol Kolu sorumlusu Olcay kardeşim sorabilir mi? Soramazsınız! Gücünüz yetmez! Üzülme bu soruyu Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal bile Koca’ya soramaz! Çünkü bu ödemeler hakkında bilgisi bile yoktur! İ İstersen ödenmeyen “paralara” örnekleri çoğaltayım! Bu takımda yıllarca ter akıtmış birçok futbolcu ve hocanın alacakları taahhüt edildiği halde ödenmedi Ereğli Belediyespor’da! Neden? Kurumsallık olmadığı için. Taahhütlerin ödemesi sadece Deniz Koca’nın isteklerine göre belirlendiği için! Futbolda hak ve hukuk yediğin sürece, üzerinde “ah” olduğu sürece başarıyı yakalayamazsın!

Zobar devam ediyor konuşmasına! “Biz geçen sezonun iskeletini koruduk”! Koruyamadınız Zobar! Bir takımın iskeleti kaleden başlar! Siz geçen yılın en başarılı futbolcusu kaleci Ali’yi yok ettiniz! Stoper Turgut’u yok ettiniz! Takıma 8 numara oynayacak bir oyuncu bile transfer edemediniz! Geçtiğimiz sezon Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın odasında görevi bıraktığım anlarda bile Zafer Hoca’ya sakın Okan ve Oğuz’u bırakma şeklinde telkinim olmuştu! Dinlemediler. Bizler geçen sezon yapılanmasında Volkan ve Eray’ı takımda 2. adamlar olarak tutmuştuk! Ramazan’ın kötü oynaması, bu gençlerin koşu ve mücadeleleri ile kapatılmaya çalışıldı! Siz kenar oyuncu bile almadınız bu takıma! Tüm takım belini Burak’a bağlamış durumda! Burak geçen sezon benim aldığım özel bir maçta sakatlanmış 2 maç oynayamayınca tetikçileriniz tarafından tarafıma saldırı düzenletmiştiniz Yusuf Zobar! Bu senede Burak iyi oynayamıyor, kimi kime saldırtacaksınız ey gıygıdacılar! Futboldan anlamazsınız Ereğli Belediyesinde görev yaptığınız için yönetici olmuşsunuz, ahkam kesiyorsunuz bol bol! Büyük ödemeler karşılığı 10 numara Engin ve santrfor Koray’ı aldınız! Umarım faydalanırsınız bundan sonra! Sonuç olarak Ereğli Belediyespor’un bugün gelmiş olduğu durumun baş sorumluları yöneticilerdir! Kurumsallığı kurmamak için direnen zihniyet olduğu sürece , takımı belediyeden yönetmek fikri inatla sürdüğü sürece başarı gelmeyecektir. Profesyonel bir takım kuracaksın, tesislerde futbolcuları ve hocaları baş başa bırakacaksın! Onların kötü gönlerinde yanında olmayacaksın! Toplantıları Ereğli Belediyesi’nde ya da işyerinizde yapacaksınız, tesislere adımınızı atmayacaksınız! Futbol Kolu Sorumlusuna deplasman maçlarında cebine “harcırah” vereceksiniz “takımı getir-götür” diyeceksiniz! Ba-şa-ra-maz-sı-nız! Geçici çözüm için Ercan Yaman’ı göreve getirdiniz! Ercan hoca geçtiğimiz yıl yardımcı hocalığı tüm ısrarlara rağmen kabul etmemişti! Kendisine verilen “Bayan” futbol takımından da istifa etmişti! Ödüllendirdiniz! 2 ay sahaya girme yasağı olduğu halde! Zafer hoca istifa ettiğinde “B” planınız olmadığı için! Önemli değil! Ne de olsa bizim, Ereğli’nin çocuğu Ercan hoca! Umarım başarılı olur! Bugün birlik günü! Bugün doğru kararlar almak günü! Kaybedilmiş bir şey yok! Hoca gider, yeni bir hoca gelir fark etmez. Kim bu takıma “hoca” olursa olsun kucaklayın, kendisine destek verin! Futbol takımını “Belediyeden” değil, kulüpten yönetin! Yönetici olarak kendinizi sorgulayın! 3 yıllık geçmiş dönem yöneticiliğinizi sorgulayın! Doğruyu bulursunuz! Emin olun! Çığırkanların ağzıyla hareket etmeyin. Futbolu “kuralına” göre oynayın! Siyaset yaparak asla değil!

Etiketler:

Șafak Erel

Yorumlar

SEN NEYMİŞSİN BE KENT MEYDANI !!!

31 Ekim 2018 Çarşamba 22:56

SEN NEYMİŞSİN BE KENT MEYDANI !!!

Sen neymişsin be kent meydanı!

Uğruna Ereğli’nin en nadide yerlerini hazineye devrettik!

Uğruna Ereğli’nin Terminal’ini bir günde yerle bir ettik! Üzerine de Türkiye’ye emsal olacak bir “Cami” yapacağız dedik!

Yapamadık!

Başaramadık!

Seçimleri kazanırsak bizi kimse engelleyemeyecek diyerek Ereğli insanını avuttuk durduk!

Madem dedik, uzun süre “Kent Meydanı” sorununu çözemeyeceğiz seni “Otopark” yapalım dedik! Ereğli Belediyesi’nin kasası para kazansın dedik! O da olmadı! Bizim Ereğli Belediyespor’umuz var, bu alanı kulübe devredelim, parasal sıkıntıları çözelim dedik! Otopark’ın kazancını Ereğli Belediyespor’a bıraktık! Ereğli Belediyespor yönetimine 39 müteahhit aldık yetmedi,

 

Belediye’yle işi olan her kesimden para alalım dedik, tutmadı! Adamın biri gitti kaymakamlığa, şikayet etti seni ey Kent Meydanı! Ereğli Belediyesi Kent Meydanı’nı “işgaliye” olarak “meclis kararı olmadan, ihale yapmadan kimseye devredemez” dediler! Seni şikâyet ettiler ey Kent Meydanı! Kent Meydanı yapacağım dediğin yeri “Otopark” yapacağım diyerek meclis’e nasıl getireceksin, ihaleye nasıl çıkaracaksın! Adamı asarlar! Kaymakamlık şikayet üzerine Ereğli Belediyesi’nin kapısını çaldı mecburen! Usulsüzlük var mı diye sordu kendilerine! Usulsüzlük var mı yok mu kimse bilmiyor Ereğli’de? Sanıyorlar herkes “aptal” bilenler de “uyanık”, susarlar nasıl olsa!

Ereğli Belediyesi Zabıta Müdürü Alptekin Dursun’un kendilerine gelen dosya sonrası Kent Meydanı’na gittiği ve bu alanda Ereğli Belediyespor’un kullandığı otopark için “tutanak” tuttuğu iddiaları var! Usulsüzlük nedeniyle Ereğli Belediyesi’ne “Zimmet” çıkma tehlikesi var! Bu nedenle Ereğli Belediyesi’nin Ereğli Belediyespor’a devretmeye kalktığı “Otopark” alanı için! Daha doğrusu devredilen “Kent Meydanı” için bir yetkilinin “imzasına” ihtiyaç var! İşin kısası bu usulsüzlüğü bir kişinin “üstlenmesine” ihtiyaç var! Bu iddiaların çoğaldığı bir süreçte görev yaptığı 4.5 yıl içinde Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın en yakınındaki isim AK Parti Ereğli Belediyesi Meclis üyesi ve Başkan Yardımcısı Esra Alpago “istifa” ediyor! Neden!

İddialar doğru ise senin yüzünden Ey Kent Meydanı! Ne olurdu üzerinde “Cami” yerine “Otopark” olsaydı! Ereğli Belediyespor’un kasası para dolsaydı! Ne gerek var meclis’e, ihaleye, imzaya! Sen git “Kanalizasyon ve Su işleri Müdürünü “Başkan Yardımcısı” yap, Ereğli Belediyespor’un tüm kasasını o kişinin keyfine bırak! Sonra git imza atmasını başka bir kişiden iste! Sorumluluğu üzerinden at! İddia ediyorum Ereğli Belediyespor kasasını ne Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal bilir ne de diğer yöneticiler! Tek kişi bilir! O kişide sana bir kapı kadar uzak ey Uysal!