OYAK'TA SABAH GİZLİ TOPLANTI VAR AMAN KİMSE DUYMASIN!!

6 Kasım 2018 Salı 02:24

OYAK'TA SABAH GİZLİ TOPLANTI  VAR AMAN KİMSE DUYMASIN!!

OYAK BÖLGE MÜDÜR YARDIMCISI NAMI DEĞER YENDİ BEYİN FABRİKA SAHASINA GİRDİĞİ ARABA İCRADAN YAKALAMALI MI?

Bugün sabah  Acil ve Gizli  Yapılacak  Toplantıdan Genel Müdürün Haberi Var mı ?

Oyak pazarlama müdür ve müdür yardımcısı Erdemir’e ait hijyen depoda sabah 9 da bütün projelerin Formen ve sorumluları rını arayıp ;"gizli toplantı yapacaklarını ve kesinlikle yapılacak  toplantının dışarıya sizdırılmaması konusunda, herkesin dikkatini neden çekmiş olabilir ?

Mesela geçen aynı bu şartlarda yapılan toplantıda sendikanın referansı olmayan  OYPA'lıların ezildiği ,tehdit edildiği doğru mu ?

Sayın Yendi iş yerlerini askeriye ile karıştırmayın rica ediyorum bilirsiniz ki Soyadınız YENDİ olsada herkes herkesi YENemez...

Mesla size bir kaç soru sormak istiyorum müsadenizle..

Altınızdaki araba 34 AZ... şahsınızın mı Yoksa şirketin mi ?

Arabanın RUhsatında   rehin yada haciz var mı ?

Hatta Arabanın kiralık olup kiralayan şirketin battığı ve rüm arabaların teslim edllmesine rağmen sizin arabanızın yakalamalı hacizli olduğu doğru mu ?

Alkol alıyormusunuz ?

Anadolu oteline ve Musaya gidiyormusunuz ?

Şayet altınızdaki şirket arabası icralık ve yakalamalı ise fabrika sahasına nasıl bu araba ile girebiliyorsunuz?

Şayet altınızdaki Kiralık  olan araba yakalamalı hacizli araba ise nasıl Ereğlide bu kadar denetleme varken arabanızı yakalatmıyorsunuz ?

Bay YENDİ HER ZAMAN HERKES HER İSTEDİĞİNİ YENEMEZ..

Bir şey daha soracağım işçiye bot verme süreniz ne kadar ?

Şayet işçiye verdiğiniz bot delin di ,çürüdü vaktinden evvel onlara yeni bot mu veriyorsunuz yoksa cebinizden alın diye tersliyormusunuz?

Peki siz Erdemir lojmanlarında hangi şartlarda kalıyorsunuz?

Siz Erdemirde mi çalışıyorsunuz yoksa Oyakta sadece Oyak Bölge müdür yardımcısımısınız?

 sayın YENDİ VE DEVECİ BEYLER ;

Neden bugünkü toplatıı sır gibi tutuluyor ?

Oyak Pazarlama formenlerine bu kadar gizli ne denecek ?

Özellikle teledonla arayp bilgi dışarı sızmasın demek ne demek ?

Aranızda Müşterisi Erdemire kafa tutan Oyak Pazarlama yetkilileri var mı ?

Sonuçta Erdemir Oyak Pazarlamanın müşterisi değil mi ?

Siz Oypalılar ordan iş almıyormusunuz ?

Aman aman kimse kimseye kafa tutmasın anlaşmak iyiidir değil mi ?

Bu günden sonra sizinle çok iiyi anlaşacağımızı umuyorum ,hayırlı işleriniz olsun Sabah toplantıda görüşmek dileği ile..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar
  • Çalışan
    7 Kasım 2018 Çarşamba 20:49

    Haberi yeni okudum ve bununla bitmeyen bir sürü olayları mevcut sorumluluğunda olmayan insanları farklı görevlerde kullanmaya ve zorunlu olarak yaptırmayı çok sever sayın yendi burasını Sivas'ta yönettiği 50 kişilik projelerle karıştırır sanırım insan gider

  • Toptanci Yendi
    6 Kasım 2018 Salı 18:03

    Öyle ne domatesi kaldı ne kestanesi ne çileği Erdemir sera m.y ve o.d ye çalışıyor maşallah getir mali al personel i

  • HAKAN AKGÜN
    6 Kasım 2018 Salı 10:34

    Emekçi rumuzlu güzel dostum hiddetini anlıyorum o yazında keske o son kelimeyi yazmasaydın şayyet yayınlar isem ceza alırsın diye yayınlamadım. o son kelimei sil hemen yorumunu paylaşayım

  • TEBRİK EDERİM
    6 Kasım 2018 Salı 02:46

    HABERCİLİK BU. İŞÇİYİ KORUMAK BU SONUNA KADAR YANINIZDAYIZ

MUHSİN YAZICIOĞLUN DAVA ARKADAŞI AK PARTİDEN ADAY ADAYI OLDU

5 Kasım 2018 Pazartesi 22:43

MUHSİN YAZICIOĞLUN DAVA ARKADAŞI AK PARTİDEN ADAY ADAYI OLDU

SOKAKLARDA YÜRÜRKEN SELAM VERMEKTEN VE ALMAKTAN DOĞRU DÜRÜST YÜRÜYEMEYEN ADAM ADAY ADAYLIĞINA YÜRÜDÜ..

 AK Parti’de aday adaylığı başvuruları bu gün başladı.

İlk Adaylık Başvurusu Kim Yaptı peki biliyormusunuz ?

 Hani bundan aylar evvel ''KİMDİR BU AHMET FİKRİ KIZMAZ'' diye haber yaptığımız ve haber yapılır yapılmaz telefonumuzun şarjının çabuk bitmesine , yazdığımız  haberin   tıklanma rekoru kırmasına sebep olan adamın ta kendisi Sokağın gülen yüzü AHMET FİKRİ KIZMAZ yaptı tabiki..

Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adaylığı için ilk başvuruyu Kdz. Ereğli Eski İlçe Tarım Müdürü Ahmet Kızmaz yaptı.

ilk gün Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Aday Adaylığı için sadece Ahmet Fikri Kızmaz başvuruda bulundu. Kdz. Ereğli Eski İlçe Tarım Müdürü Kızmaz başvurusunu AK Parti Zonguldak İl Başkanlığına yaptı.

KİMDİR BU Ahmet Fikri Kızmaz ?

1960 Kdz. Ereğli doğumlu. Geniş bir aile yapısına sahip olup Ereğli ve Köylerinde yaşayan çok sayıda akrabam vardır. İlkokul, Ortaokul ve Lise öğrenimimi Kdz. Ereğli’de tamamladım.(Kdz.Ereğli Lisesi) Üniversite eğitimimi Ankara Ün. Veteriner Fakültesinde 1983 yılında tamamladım. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji okumaktayım.

Askerlik görevimi 1985 yılında Yedek Subay olarak Bandırma’da tamamladım. İş Deneyimi : 1984 Yılında Şanlıurfa Tarım İl Müdürlüğü’ne Veteriner Hekimi Mayıs 1986-Aralık 1989 yılları arası Şanlıurfa-Akçakale İlçesinde Tarım İlçe Müdürü, 1990-1993 arası Kdz.Ereğli Tarım İlçe Müdürlüğü-Hükümet Veteriner Hekimi, 1993-2007 Yılları arası Ereğli Tarım İlçe Müdürü olarak Kamu hizmetlerinde 14 yılı aşkın süre yöneticilik görevlerini ifa ettim.

Tarım Müdürlüğü’nde görev yaparken ayrıca;

Mayıs 1986-Aralık 1989 arası Akçakale Belediyesi Tabii Encümen Üyeliği 1990-1994 arası Ereğli Gülüç Belediyesi Encümen üyeliği 1994-2002 Ağustos ayına kadar Ereğli Belediye Encümen Üyeliği görevlerini yürüterek Belediye çalışmaları içinde bulundum. 2012 -2018 Yılları Arası Ereğli TSO Meclis Üyeliğinde bulundum.

2007 yılında emekli olmamdan itibaren halen Kdz.Ereğli Merkezli Elmaks Mühendislik ve Danışmanlık A.Ş. de Kurucu şirket ortağı ve Şirket Müdürü olarak öncelikle bölgede Proje hazırlama ve danışmanlığı,(Tarım Bakanlığı, Bakka, Kosgeb), biyosidal mücadele ve personel çalıştırma işleri yapmaktayım.

Şubat 2007-Haziran 2008 arası MÜSİAD Akademi Liderlik MBA eğitimi 2002 yılında Genel seçimler Ak Parti Millet Vekili Aday Adaylığı Diğer Bilgileri:

Evli ve (eşim ev ekonomisti) 3 çocuk babasıyım. (Çocuklarımın mesleği Elektrik Mühendisi, Öğretmen ve Mimar) İyi derece de İngilizce konuşma

Etiketler:

AK PARTİ ZONGULDAK KDZ EREĞLİ İLK BELEDİTE BAŞKAN ADAY ADAYI AHMET FİKRİ KIZMAZ

Yorumlar
  • Skvpe
    6 Kasım 2018 Salı 15:45

    Musa'nın çiftliği olmuş yaptıkları bununla da bitmiyir bi hiç bir yetki ve izin almaksızın erdemir yöneticilerinin bilgisi dışında ve başka projede görev tanımında bile yetkisi olmayan sorumluları izin evrakı hakedeş vs gibi işleri hicbir üst düzey yöneticisinin bilgisi olmadan kendi kararlarına göre uydurması başka projelerde sorumlu olanlara başka işlerde çalıştırması vs gibi daha birçok ıslerin yaptırılmasını sebebi sayın YENDÍ

  • Yakup Bayram
    6 Kasım 2018 Salı 05:37

    Allah muvaffak eylesin.

DÜZCEYE GİTMEK TEHLİKELİ OLDU..

5 Kasım 2018 Pazartesi 20:28

DÜZCEYE GİTMEK TEHLİKELİ OLDU..

AMAN GİDERKEN DİKKAT EDİN..

TÜM AKGÜN MEDYA OKUYUCULARIMIZI BİLGİLENDİRMEK İSTEDİK Kİ BİR DALGINLIKLA ÜZÜLMENİZ KAÇINILMAZ..

Düzce’de aylardır başladı başlayacak denilen EDS’ler bugün itibarıyla hizmete girdi.

Sürücülerin belirlenen hız limitlerine uyması gerekiyor.

İŞTE KAMERALARIN BULUNDUĞU NOKTALAR:

 

 İŞTE KAMERALARIN BULUNDUĞU NOKTALAR:

Kırmızı Işık Kameraları: Yığılca Kavşağı, Karaca Kavşağı, Olimpiyat Kavşağı, Metek Kavşağı, Cedidiye

  HIZ KORİDORU KAMERALARI: D-655 Akçakoca Düzce Karayolu

Aykut Petrol - Osmanca Trafosu Arası,

Kuzey Çevre Yolu Yığılca Çıkışı -Kalıcı Konutlar Çıkışı Arası,

Kalıcı Konutlar Yolu (Metek Işıklı Kavşağı Kazukoğlu Kavşağı Arası),Eski Bolu Caddesi (Fisko Kavşağı-Adliye Arası),

Hürriyet Bulvarı (Memursen Yolu), Mergiç Yolu (Eski İstanbul Caddesi),

D-100 Karayolu Soğancı Kavşağı İle Kervan Arası,

D-100 Karayolu Oto Aygaz Kavşağı Olimpiyat Kavşağı Arası

EDS'DE -Kırmızı ışıkta dururken yol üzerindeki ''beyaz bantı'' geçmemeye ve emniyet şeritlerine girmemeye özen gösterin. Aksi takdirde ceza yazılır. -Işıklar yeşilden sarıya döndüğü anda geçerim diyerek hızlanmayın. Çünkü EDS kameraları 0.50 saniye dahi geçse hemen ceza kesiyorlar.

-Mecbur kaldığınız hallerde emniyet şeridine girerek bekleme yaparken mutlaka dörtlü sinyallerinizi yakınız. Aracınızın önüne ve arkasına üçgen reflektör yerleştirin. Bu şekildeki duraklamalarda ceza kesilmiyor. -Işıklar aralıklı olarak yeşil yanıp sönüyorsa hızınızı azaltın.

 

 

Yorumlar
  • Hakan Akgün
    5 Kasım 2018 Pazartesi 21:02

    İlhan bey şu an devrede dikkatli olun

  • İlhan Akkaya Kdz Ereğli
    5 Kasım 2018 Pazartesi 20:54

    Paylaşma ihtiyacı hissettim Teşekkürler ediyorum Kesin devreye girdimi

BAYRAK DİREĞİNİ KIRDILAR TÜRK BAYRAĞINI SÖKÜP ALDILAR..

5 Kasım 2018 Pazartesi 17:55

BAYRAK DİREĞİNİ KIRDILAR  TÜRK BAYRAĞINI SÖKÜP ALDILAR..
Yorumlar
  • Tevfik keskin
    5 Kasım 2018 Pazartesi 19:10

    Suçluya öyle ceza verilmeliki,Bayrak düşmanları bayrağı görür görmez hazır ola geçmeli.

ÇATUROĞLU ''ZONGULDAK TEKNOLOJİ GELİŞTİRME BÖLGESİ BİTT''.

5 Kasım 2018 Pazartesi 15:39

ÇATUROĞLU ''ZONGULDAK  TEKNOLOJİ GELİŞTİRME BÖLGESİ BİTT''.