Opel Aysa'da kampanya var !

5 Ekim 2018 Cuma 11:58

Opel Aysa'da kampanya var !

Bu fırsat kaçmaz !

Tüm bayramlar bitti ama Yeni açılan Opel Aysa'da daha bayram yeni başladı hemde bu krizde !!!

Tüm Opel sahiplerini bekliyoruz ! 

Yorumlar

Olay olay olay 16 işçi atıldı fabrika karıştı

3 Ekim 2018 Çarşamba 01:27

Olay olay olay 16 işçi atıldı fabrika karıştı

1013 işçi iş bıraktı !!

Eskişehir'de bir fabrikada performans düşüklüğü sebep gösterilerek işten atılan 16 işçiyi sendikalı işçi arkadaşları sahipsiz bırakmadılar ve sözleşmeli olmalarına rağmen atılan işçi arkadaşlarına destek vermek için Birleşik Metale bağlı 3 fabrikada 1013 işçi iş bırakma eylemi yaptı..

 Eskişehir Birleşik Metal-İş Sendikası Şube Başkanı Recai Büyükbeyhan 16 işçinin işten atılma sebeplerini sorduğumuzda ;" arkadaşlar mesai eylemlerine katıldıkları için işten atıldılar ve bizim amacımız da  hakları yenen işçi arkadaşlarımızın  işlerine geri dönmesini bekliyoruz " dedi.


                           “İŞVEREN SÖZÜNDE DURMADI”

Eskişehir Birleşik Metal-İş Şube Başkanı Recai Büyükbeyhan, toplu sözleşmelere uyulmadığı için başlatılan eylemlerden sonra işverenin uzlaşalım çağrısı yaptığını söyledi. Çağrıya sendika olarak olumlu cevap vermelerine rağmen arkasından sözleşmeli 16 işçinin işten çıkarıldığını söyleyen Büyükbeyhan, “20 gün önce işverenden iş yerlerindeki eksiklikler için bazı talepler yapıldı. Toplu sözleşmelere uyulmadı. Mesai eylemi başlatıldı. Yemekten sonra yarım saat iş bırakma eylemleri düzenlendi. Bunun arkasından şirket genel müdürü sendikaya giderek ‘Eylemleri bitirelim, İtalya'ya gideceğim dönüşte halledelim' ifadelerini kullandı. Bunun üzerine eylemler bitti. Hemen sonrasında 16 kişinin iş akitleri feshedildi. Bu yüzden 3 fabrikada üretim kesildi. Bin 13 sendikalı iş bıraktı. İşten çıkarılan arkadaşların işe geri alınması ve toplu iş sözleşmelerine uyulmayan maddelerin düzeltilmesini talep ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Şehrimizde yıllardan beri haksız yere çıkarılan Erdemir işçilerine sahip çıkmayan Türk Metal Sendikası Kdz Ereğli Şubesi Başkanı Mercan'ın erdemirdeki yakında olan seçimde tekrardan Başkan olma ihtimaline karşı işçilerin Yeni bir sendika örgütlenmEsin'e sıcak baktıkları konuşuluyor.

işçiler ise fabrikanın  kaymağını yiyen sendikacıların işçilerin atılması anında etraftan yok olduklarını,M.ercan'ın başkanlık konusunda çok zayıf kaldığını hatta teşkilatlandırma sekreterinin kafasının  farklı konularda teşkilatlandığı için burda başarının oluşma imkanının kalmadığını belirttiler..

Yeni sendika gelsin artık diyen tüm işçiler seçimden sonra komple bir değişiklik olmaması halinde gerekli eylemlere bizde başlayacağız dediler ..

Yorumlar
  • Kemal
    3 Ekim 2018 Çarşamba 11:09

    Gelsin yeni bir sendıka.bunlar ceplerinide kollarınıda doldurdular.

Kdz Ereğlide fırtına çevreye zarar verdil.

1 Ekim 2018 Pazartesi 23:05

Kdz Ereğlide fırtına çevreye zarar verdil.
Yorumlar

Erdemirde Olan yine garibana oldu,

1 Ekim 2018 Pazartesi 10:42

Erdemirde Olan yine garibana oldu,

Sendika siyaset derdinde gariban ekmek derdinde !!

Sabah saatlerinde aldığımız habere göre birileri dün gece yine  boş durmamış ve bu krizde geçim derdine düşmüş oypa işçisinin zaten az olan kuru ekmeğinide göz dikmiş.

Ereğli Demir Çelik Fabrikası Çevre Düzenleme Bölümünde bugün itibarı 1 mühendis,1 formen ,17 oypalı gariban işçinin işine son verildi.

Geçen seçim zamanı taşerona kadro vereceğiz yalanı atan sendikacılar, içki masalarında siyasette ÇİVİCİ'yi nasil başkan yaparız oyunu hazirlarken işçinin iradesi ile kendi başkanlıklarının gideceğinin farkında değiller.

İsimler az sonra yayınlanacak 

Yorumlar
  • Vuslat
    3 Ekim 2018 Çarşamba 17:47

    Adam azaltmaya giden erdemir ve oypanin yeni müdürleri masalalah eski gidenleri aratmıyor yine eski müdür gibi sendika yandaşı olmuşlar herşeyin kararını beraber veriyorlar aynı masada oturup kalkıp adam almaya devam ediyor olan garibana oluyor kimseninde sesi çıkmıyor .

  • Hakan Akgün
    3 Ekim 2018 Çarşamba 10:11

    Bu çivici lafindan rahatsiz olanlar neden isimleriniz soy isimleriniz yok burda yoksa kumandaniz baskalarinin elinde mi ?

  • Hakan Akgün
    3 Ekim 2018 Çarşamba 10:07

    Çivici runuzlu kolpa 2 dir burda yorum yaziyorsun yalandan yere yargi orda olaya manyel verme senin ipini kim saldi ise sahibine zarar verdirme sakina tehditli ve kaba bir daha yorum yazma. bana ne kadar çivi ne kadar şehirde eğri çiviyi duzelten çivici varsa da burda yazdirtma oldumu kolpa oğlum benim

  • ÇİVİCİ
    3 Ekim 2018 Çarşamba 01:06

    Çiviciyle derdin ne senin bilader. Atılan işçileri çivicimi çıkışını istedi. Asıl ithamlarda bulunuyosun yargı önüne hiç çıkmadın heralde sen

  • Cafer esen
    2 Ekim 2018 Salı 18:05

    Yorum yazanlardan isim yok gizlenmeye devam

  • ereglili
    2 Ekim 2018 Salı 15:39

    sayın ablam allah bir kapı kapatır bir kapı açar allah işallah bi hayır verir size sizde seçim zmanı gösterin bunlara kendinizi

  • Ereğli
    2 Ekim 2018 Salı 08:24

    İsimler açıklansa gerekçeleriyle birlikte anlamadığım şu Erol çivicinin belediye Başkanı adayı olmasının sendikadan atılan insanlarla alakası nedir yazılarınızı takip ediyorum erol çiviciyle uğraşacağınıza çişini tutamayan cöbekoğluna aynı ithamı kullanan Halil posbıyıkla uğraşın gazeteci haber yapar Aslı astarı olmayan haberlerle adam karalamaz

  • Vatandas
    1 Ekim 2018 Pazartesi 23:24

    Rabbim haksızlık yapanın yanına koymaz koymasında inşallah... Kim kendi çıkarları için suçsuz işçınin ekmeği ile oynuyorsa kendı çıkarlarında boğulsun.. Eğer arkadan çıkarılacak işçi sayısı da doğruysa yazıklar olsun onca ekmeğinde olan insanlarla oyun oynuyorlar

  • Pevrul baba uygun görmüş kimse konuşmasın.
    1 Ekim 2018 Pazartesi 20:10

    Ne demişti bir videoda sayın Pevrul kavlak işçi alımlarında Kırıkkalelilere öncelik tanınacak adam sözünü tutuyorsa bunda yanlış anlama olmaz değilmi?Kırıkkaleli gençler erdemire işe girip ihya olsun EREĞLİ halkı dibindeki Fabrikasından atılsın. GAFLET UYKUSU BU uyuyun arkadaşlar ekmeklerimiz elimizden alınıyor.

  • Ereğli halkı
    1 Ekim 2018 Pazartesi 13:46

    Bu olacaklar daha önceden bütün partiler tarafından halka anlatıldı ( Akp hariç) şimdi söylenenler bir bir oluyor kimse

  • - @'
    1 Ekim 2018 Pazartesi 13:12

    Işlerine son verilenlerden bir taneside benim eşim 3 cocugum var 3de okula gidiyor allahım bu çocukların geleceğiyle oynayanlarin biran önce belasını versin bu işçilerin ekmeginden ne istediniz

O YAZARI EREĞLİ'YE GETİREN UYSAL'A SERT TEPKİ...

29 Eylül 2018 Cumartesi 11:41

O YAZARI EREĞLİ'YE GETİREN UYSAL'A SERT TEPKİ...

SEN HANGİ KAFADASIN USTA !!!

Karadeniz Ereğli Belediyesi’nin organize ettiği söyleşi ve imza günü etkinlikleri çerçevesinde, Atatürk aleyhinde sarf ettikleri sözler ve yazdıkları yazılarla gündeme gelen Yavuz Bahadıroğlu’nun da ilçeye davet edilmesi kent genelinde tepki topladı.

Atatürkçü Düşünce Derneği Karadeniz Ereğli Şubesi tarafından düzenlenen bir basın toplantısı ile Atatürk düşmanlarının cumhuriyet sevdalısı ve Atatürkçü bir kent olan Karadeniz Ereğli’de ağırlanmak istenmesi ve bu etkinliğe imza atan Belediye protesto edildi.
28 Eylül Cuma günü gerçekleştirilen ve çok sayıda vatandaşın da katıldığı toplantıda bir konuşma yapan Atatürkçü Düşünce Derneği Karadeniz Ereğli Şube Başkanı Yusuf Arslan, 22 Eylül-22 Ekim tarihleri arasında düzenlenen Karadeniz Ereğli Kitap Fuarı kapsamında 30 Eylül günü kente geleceği duyurulan Yavuz Bahadıroğlu’nun, tarihçi olmamasına rağmen bir tarihçiymiş gibi birtakım kişilerim ve kurumların yaptığı çukur bir tarih peşinde olunduğunu belirtti.
Arslan konuşmasında, Atatürk dönemine sürekli çamur atan ve Atatürk’ün ölümünü “1938’de zulüm son buldu.”, cümlesiyle yorumlayan Bahadıroğlu’nun bir paçavrada köşe yazdığını ve her hafta yeni bir zırva yazdığını iddia ederek şu düşünceleri paylaştı:” “Bahadıroğlu Tvnet’te yayınlanan ‘Derin Tarih’ isimli programda ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili skandal sözlere imza atmış tahrifçi bir kafadır. Kimse bu kadar pervasızca Cumhuriyet’i kuran kişiye hakaret edemez.
Onun aile ilişkilerine, hele hele manevi evlatları üzerinden Atatürk’e saldıramazsınız.Türk halkının ortak değeri olan Atatürk’, halkın gönlünden ve zihninden söküp atabilmek için ellerinizden geleni yapsanız da onu gönlümüzden atamazsınız. Dedelerimizin, Cumhuriyet ve Atatürk sevgisi ile her türlü fedakarlığı yaptığı bu toprakları Bahadıroğlu gibi tahrifçi iktidar yalakaları ve onun buradaki uzantılarının siyasî emelleri için Ereğlimizi kirletmelerine izin vermeyeceğiz.Her türlü demokratik eylem hakkımızı kullanarak yüreği Atatürk sevgisi ile dolu tüm hemşehrilerimiz, üyelerimiz ve halkımızla birlikte mücadele edeceğimizin sözünü veriyoruz.” Düzenlenen toplantıda konuklara hitap konuşma yapan bir diğer isim de Atatürkçü Düşünce Derneği Genel İdare Kurulu Üyesi Emin Semih Özkök’tü. Özkök de konuşmasında şu görüşleri sundu: “Bir insan neden ismini değiştirir..??Neden böyle bir gizlenme ya da perdelenmeye ihtiyaç duyar..??? Bu isimleri tanıyormusunuz ??? Niyazi Birinci, ?? Şeref Baysal, ?? Veysel Akpınar, ???Veee nihayet Yavuz Bahadıroğlu Bu isimlerin hepsi aynı kişi … Fatih Sultan Mehmet şiirlerinde “mahlas” kullanırdı O da her zaman tek ti “Avni”.. Yarın bu kişi ismini John Minsk , ya da Abraham Krater veya, Yefim Kamçatka diye de değiştirebilir mi ??Sanırım bir mahzur görmeyecektir. Savaş halinde ve ülke müdafaasında mübah sayılan bu isim değiştirme barış zamanında yapılıyorsa anlamı nedir ?Bu soruların cevabını vicdanlarınıza ve aklınıza bırakıyorum Bize göre bu sorunun cevabı ise, her kalemi ele aldığında ya da her ağzını açtığında Atatürk’e saldırmasının gerekçesi olarak görülmektedir.