Oypalılara yazık değil mi ?

5 Ekim 2018 Cuma 00:14

Oypalılara yazık değil mi ?

18 işçiyi çıkarıp 110 işçi almak ne demek ?

Dün ne dedik ?

Oypa CHP'nin arka bahçesi mi ?

Cevap geldi mi ?

Mümkün mü ?

Ama kanıt geldi..

Ne demiştik ?

Ak Parti hariç CHP li belediye başkanlarına ve milletvekillerine 110 kişilik işçi alımı duyumu var .

Peki doğru mu bu duyum ?

Cevap geldi mi?

Mümkün mü?

Ama kanıt geldi ..

Ne Yazmıştık ?

3 gün evvel 19 kişinin çıkışını verdiler .

5 işçi acemi davranıp imza attı ,13'ü kabul etmedi ve imza atmadı.

Peki Oypa ne yaptı ?

Oypa uyanıklık yaptı ve son gün bildirmesi yaptırdı .

Yani 110 kişilik listeyi hazırlamak için 17 kişinin ekmeğini aldı başkalarına uzattı..

Hakları yenilip Atılan Oypa'lılar ne yaptı ? 

Atılacak listede isimleri bulunan masum hedefler ; "bizi başka bir projeye kaydırın ,ekmeksiz bırakmayın "diye yalvarmalarına rağmen Oypa kimseyi dinlemedi.

Sendika dan liste düzeltilmesi teli geldimi ?

Enteresan bir telefon geldi sendikada hakkında.. 14 kişiden bir kişi döküntü toplamaya kaydırıldı telefon sonrası ..

Yani ekmeğinden olmadı .

Sendika oypa ilişkisi hangi safhada?

Oypaya alınacak olan işçi listesi sendikadan mı geliyor ?

İşverenin sendika ile arasının bozuk olmasına rağmen kim sendikaya oyPAL'ı personel alma hakkı veriyor ?

CHP ye 110 kişilik işçi alım hakkını Oypaya  Erdemir mi , Türk Metal Sendikası mı veriyor ?

Oypalı amirlerin sendikacılarla masa masa dolaştığı doğru mu ?

Birlikte yiyip birlikte içiyorlar mı ?

Sendikacılarla yakın ilişki içinde olan müdürlerin sendika ile olan ilişkileri sorgulanması yapılıyor mu?

Döküntü toplama projesi kaç kişilikti ?

68 kişilikti yalan mı ?

Peki 108 kişilik proje nasıl oldu da uzatılıp personel sayısı 200 e çıkarıldı ?

Madem 200 e çıkacak proje vardı da neden 18 garibanın hakkı yenilip başkalarına hakları peşkeş çekildi ?

Bu emekçiler atılmayıp da Yen'i projede değerlendirilemezmiydi ?

Önce atılıp sonra tekrardan geri alınan Ö. S adlı işçinin diğerlerinden farkı ne idi ?

Kimin torpillisi idi ?

Birinci kanıt ;

68  oyPAL'ı işçinin çalıştığı Çevre Mühendisliğinde 17 oyPAL'ı ,bir bayan mühendis ve 1 de Formen ekmeğinden edildi.

Atılan işçilerden bir tanesi ise ne yetkileri varsa Oypa üstünde telefonla geri döndürüldü ama başka bir konumda!

Çalışan : 68 + mühendis oypalı

ilk anda atılan : 17 oyPAL'ı işçi ve 1 mühendis :

TOPLAM : Yani mühendisle beraber 18 oypalı atıldı.

İşe telle geri dönen : 1 kişi =______________

Kalan işçi sayısı: 47 kişi..

Döküntü toplama neden 200 kisiye çıkarıldı sizce ?

Aradaki fark kadar yeni torpilli işçi almak için tabi..

Önce kadro indirildi 47 ye oy sonra çıkarıldı 200 e .

Hesabiniz kuvvetli ise başkasını ekmeğinden eden sonra aynı yere nasıl ahbaplarını yerleştirir filminden bir kesitti bu  sadece !!

Sizin evlatlarınız boşta gezsin, hadi hep beraber bakalım tren nasıl gidiyor ?

Yorumlar
  • Emekçi
    7 Ekim 2018 Pazar 21:06

    Cenabı Allah bizlerin ekmeğinden oynayanların Allah birgün mutlaka hesabını soracak ve inşallah o koltukta makamlarında oturması kar rabbim çokluğundan çocuğundan çıkarsın bu dünyada zenginde fakirdir ölüyor her ikisinde bir karış toprağa gidiyor Erdemir de kimler ekmegimle oynadiysa. Haram zıkkım olsun aileleriyle. Mutlu olamadılar inşaallah rabbim o makam arabalarıyla gezerken tepe takla gitsin param parça olsunlar Allah onları ya kahhar ismiyle perişan etsin

  • cilginyigilcali
    5 Ekim 2018 Cuma 15:01

    Bizim 4 sene nice abilerimiz var 10 sene emek veripte kapi disina koyulan..biz 5 bin 10 fabrikadan elini suya sabuna dokunmadan alinan paralarin pesinde degiliz biz en agir sartlarda en dusuk paraya calisan oypaliyiz.bu ibnelerin kendilerine yillik zarf almak icin yaptiklari kahpelikleri isveren adam olsa her isciye en azindan bi cep harcligi olarak dagitsa bile yeter...Kim makam mevki icin en asgarii ucretlii bi emkcinin hakkina giriyorsa bu fabrikanin bacalarida onlara girsin.

  • EMEKÇİ
    5 Ekim 2018 Cuma 14:08

    Cenabı Allah bizlerin ekmeğimizden oynayanlarınin Allah birgün hesabını soracak.Ve inşallah o koltukta makamlarda oturmasinlar Rabbim çolugundan çocuğundan çıkarsın bu dünyada zenginde ölüyor fakirde ölüyor her ikiside iki karış toprağa gidiyor.OYAK PAZARLAMAYA VE ERDEMİR E KİMLER EKMEĞIMİZLE OYNADIYSA HARAM ZIKKIM OLSUN.AİLESİYLE MUTLU HUZURLU OLMASIN.İNŞALLAH RABBİM O MAKAM ARABALARIYLA GEZİYORLAR YA TEPE TAKLA GİTSİN PARAM PARÇA OLSUNLAR.ALLAH BELALARINI VERSİNLER.

Karısını uyurken yastıkla öldürdü

22 Eylül 2018 Cumartesi 15:18

Karısını uyurken yastıkla öldürdü

Cinnet Türkiye’nin kaderimi oluyor ?

MUĞLA'nın Menteşe ilçesinde Turgut Karagöz, yaklaşık 1 yıl önce boşandığı eski eşi Fulya Arpat'ı (35) uyurken yastıkla boğarak öldürdü.

Olayı haber alıp eve gelen Arpat'ın babası Abdullah Arpat, gözyaşlarına boğuldu.

 

Menteşe'de, Jeoloji Mühendisi Turgut Karagöz, bu sabah Hamdibey Polis Merkezi'ne gitti. Karagöz polislere, Muğla Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı personeli olan 2 çocuğunun annesi, bir yıl önce boşandığı Fulya Arpat'ı uyurken yastıkla boğup, öldürdüğünü söyledi. Turgut Karagöz, gözaltına alındı. 

EKİPLER DAİREYE GİTTİ

 

Polis ekipleri, Karagöz'ün ifadesi doğrultusunda Recai Güreli Caddesi üzerindeki apartmanın 2'nci katındaki daireye gitti.

Eve giren ekipler, 7 yaşında bir kız, 10 yaşında bir erkek çocuk annesi Fulya Arpat'ın cesedini buldu. Yapılan incelemenin ardından Fulya Arpat'ın cesedi, Muğla Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

ÇOCUKLARINI ZONGULDAK'A GÖTÜRMÜŞ

Turgut Karagöz'ün perşembe günü, 2 çocuğunu memleketi Zonguldak'ta yaşayan akrabalarının yanına götürdüğü saptandı. Çocukların babayla yaşadığı, eski çiftin çocuklar için açtıkları velayet davasının ise sürdüğü kaydedildi. Cinayetin işlendiği evde Fulya Arpat'ın yaşadığı, Turgut Karagöz'de de anahtarın bulunduğu ifade edildi. 

BABASI YIKILDI

Haberi alan Fulya Arpat'ı babası emekli öğretmen Abdullah Arpat, olay yerine gelerek gözyaşı döktü. Polis ekipleri, sandalyeye oturttuğu Arpat'ı, uzun süre sakinleştirmeye çalıştı.

Turgut Karagöz'ün henüz sorgusuna başlanmazken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

 

Yorumlar

Kaçak Ocak Can Aldı

21 Eylül 2018 Cuma 16:37

Kaçak Ocak Can Aldı

Zonguldak -Ankara yolu arasında çalıların arasında kaçak ocakta

Zonguldak'ta ormanlık alan içerisinde yer alan kaçak maden ocağı çöktü adı açıklanmayan bir kişi hayatını kaybetti.

Zonguldak - Ankara arasında ormanlık alan içinde kaçak olduğu iddia edilen maden ocağında meydana gelen göçükte bir kişi hayatını kaybetti.

 

 

 
Yorumlar

Dere yatağında ceset bulundu

21 Eylül 2018 Cuma 16:33

Dere yatağında ceset bulundu

Düzce’nin Yığılca ilçesinde, bir dere yatağında erkek cesedi bulundu.

Düzce’nin Yığılca ilçesinde, bir dere yatağında erkek cesedi bulundu.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Hasanlar köyünde dere yatağında bir kişinin hareketsiz yattığını gören vatandaşlar durumu jandarma ekiplerine bildirdi.

Olay yerine Gelen jandarma Ve sağlık ekipleri, şahsın hayatını kaybettiğini belirledi.

Jandarma ekiplerinin yaptığı incelemede cesedin üzerinden Ahmet Ay’a (55) ait kimlik çıktı.

 

Ceset, Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından, otopsi için Düzce Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine götürüldü.

Yorumlar

İşçinin alın terine fetö kumpası mı yapıldı ✅

20 Eylül 2018 Perşembe 18:25

İşçinin alın terine fetö kumpası mı yapıldı  ✅

Ercan Candan nasıl olurda devletin hak ettiği vergi cezasını indirmek için devreye girer! Devlet bu işten zarar ettirilmiş olmadı mı ?

Erdemir işçilerinin üye olduğu Ervaksan da ne yanlış yapıldı ,ne eksik yapıldı da işçinin alın teri ile biriktirdiği paralara MASAK el koydu ?

Yanlış yapılan işlemlerin talimatını kim verdi ?

Talimatı veren fetö den yargılandımı?

Sonra kurtarıcı olarak ortaya çıkan Ercan Candan’ın da ismi Fetö ile anıldımı?

Ercan Candan 2012 de Zongukdaklı bir kısım iş adamları ile pelsinvanya ya gittiğini basına açıkladımı ?

Cemaat iftarlarında boy gösteren Dönemin Sendika başkanı Yusuf Ziya Odabaşı ve Ercan Candan işçinin alın teri ile biriktirdikleri paranın ellerinden alınmaması için Candan’ın desteklediği Alaplıda CHP , gülüç’te Mhp ,Kdz Ereğli’de Hüseyin Uysal a oy verilmesi koşulu işçilere dayatıldımı ?

İşçiye cemaat tarafından kumpas mı kuruldu ?

İşçi özgür iradesi ile oy kullandımı?

Gelinen süreçte Erdemir işçisi ne kazandı ?

Kdz Ereğli halkı ne kazandı ?

Kazanan kim oldu?

Kaybeden Erdemir işçisi ve Kdz Ereğli halkı olmadımı?

Esder derneği kimlerin ?

Esder derneği şu an ne durumda ?